Support

Rapporter support Rapporter support Intellisec

Support og serviceavtaler

Data Equipment tilbyr en løpende supportavtale som er tilpasset kundens behov, fra telefonstøtte til drift og overvåking.

En support/vedlikeholdsavtale sikrer kunden tilgang til software-oppdateringer, bytte av hardware ved feil og teknikere med høy kompetanse på løsningen.

Vi kan tilby ulike support- og vedlikeholdsavtaler med hensyn til telefonsupport, on-site support, responstider etc.

Du er velkommen til å ta kontakt med oss selv om du ikke er blant våre kunder. Vi kan kontaktes på e-post eller å ringe oss på telefon 23 16 80 10.

de-8139


Training_shutterstock_198873971jpeg

 

Rapporter support 

For våre  Intellisec-kunder registreres alle supporthenvendelser i Intellisec-portalen. Logg inn i portalen og registrer saken din her.

For alle andre support-henvendelser rapporteres de her.

 


Retur av varer (RMA)

Ved retur av varer (RMA) skal man alltid sende med et returskjema.

Returskjema fås ved å sende oss en e-post og beskrive årsaken for retur.

hva-er-endepunktssikkerhet

IT-sikkerhet integrert i bedriften din

Dataangrep er blant de største truslene mot norske bedrifter.
Vi hjelper deg å bygge inn IT-sikkerhet i alle ledd av bedriften din.

 

Ta kontakt