Support

Rapporter support Rapporter support Intellisec

Support og serviceavtaler

Data Equipment tilbyr en løpende supportavtale som er tilpasset kundens behov, fra telefonstøtte til drift og overvåking.

En support/vedlikeholdsavtale sikrer kunden tilgang til softwareoppdateringer, bytte av hardware ved feil og teknikere med høy kompetanse på løsningen.

Vi kan tilby ulike support- og vedlikeholdsavtaler med hensyn til telefonsupport, on-site support, responstider etc.

Du er velkommen til å ta kontakt med oss selv om du ikke er blant våre kunder. Vi kan kontaktes ved å fylle ut skjema nederst på siden, sende e-post eller å ringe oss på telefon 23 16 80 10.

de-8139


Training_shutterstock_198873971jpeg

 

Support Intellisec

For våre tjenestekunder registreres alle supporthenvendelser i Intellisec-portalen. 

Logg inn i portalen og registrer saken din her.

 


Retur av varer (RMA)

Ved retur av varer (RMA) skal man alltid sende med et returskjema.

Returskjema fås ved å sende e-post til support@dataequipment.no og beskrive grunnen for retur.

hva-er-endepunktssikkerhet

thomas-lystad

Overlat jobben til fageksperter

Vil du vite mer om vår support og vedlikeholdsavtaler ta kontakt.

Rapporter hendelse

Rapporter en hendelse ved å fylle ut skjemaet under eller ring vår vakttelefon på 2318080.

IT-sikkerhet integrert i bedriften din

Dataangrep er blant de største truslene mot norske bedrifter.
Vi hjelper deg å bygge inn IT-sikkerhet i alle ledd av bedriften din.

 

Ta kontakt